متن زیر را بخوانید و با حفظ زبان نویسنده آن را خلاصه کنید صفحه ۱۰۹ و ۱۱۰ کتاب نگارش یازدهم پایه کلاس یازدهم از سایت بلاگ سوز دریافت کنید.

خلاصه سازی صفحه ۱۰۹ و ۱۱۰ نگارش یازدهم

خلاصه سازی صفحه ۱۰۹ و ۱۱۰ کتاب نگارش یازدهم ژان پیاژه

با سلام خدمت شما دوستان عزیز در این مطلب قرار است که جواب صفحه ۱۰۹ و ۱۱۰ کتاب نگارش پایه و کلاس یازدهم را در این مطلب قرار بدهیم در این مطلب خواسته شده است که متن زیر را بخوانید و با حفظ زبان نویسنده آن را خلاصه کنید ما در ادامه مطلب جواب کامل این متن که روانشناسی و پرورشی نوین علی اکبر سیف آن را نوشته است را قرار داده ایم برای دریافت جواب به ادامه مطلب مراجعه کنید.

متن خلاصه نویسی صفحه ۱۰۹ کتاب نگارش یازدهم

ژان پیاژه شمند سوئیسی یکی از پژوهشگران به نام در زمینه رشد کودک است هرچند پژوهش‌های نخستین وی درباره زیست شناسی انجام گرفته است او در آغاز علاقه چندانی به روانشناسی و آموزش و پرورش نشان نمی داد در حقیقت او به شناخت شناسی دانش شناسی ژنتیک مطالعه چگونگی تحول دانش در انسان علاقمند بود پیاژه از راه جمع آوری اطلاعات درباره رفتارها و اندیشه‌های کودکان در صدد بود به شناسایی اعمال و افکار کودکان و بزرگسالان دست یابد به سخن دیگر پیاژه می‌خواست منشا و چگونگی تکامل دانش را در نوع بشر مطالعه کند و به همین منظور چگونگی رشد شناخت را در کودکان وسیله قرار داد فرض پیاژه این بود که اگر بتواند بفهمد که چگونه دانش در ذهن کودکان ساخته می شود آنگاه خواهد فهمید که دانش چیست زیرا ساختمان دانش ماهیت آن را نشان می دهد درست همانطور که ساختمان صندلی موادی را که صندلی از آن ساخته شده است نشان می دهد.

خلاصه نویسی متن ژان پیاژه پایه یازدهم

ژان پیاژه یکی از دانشمندان بنام سوئیسی در زمینه رشد کودک است. او بیشتر از روان شناسی به شناخت شناسی ژنتیک یا مطالعه چگونگی تحول دانش در انسان علاقه مند بود. وی میخواست منشا و چگونگی تکامل دانش را درنوع بشر مطالعه کند. او فرض میکرد اگر بفهمد دانش چگونه در ذهن کودکان ساخته میشود آنگاه میفهمد دانش چیست زیرا ساختمان دانش ماهیت آن را نشان میدهد.

برچسب ها

تمامی حقوق مطالب برای بلاگ سوز محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.